piątek, 2 stycznia 2015

Podsumowanie 2014

Hej!
Wiem, że trochę długo nie było następnego rozdziału i za to Was przepraszam. Chcę teraz przedstawić (Jeżeli wgl. kogoś to interesuje) podsumowanie tych dwóch miesięcy 2014 roku. Ponieważ bloga założyłam 1 Listopada, a mamy teraz 2 Styczeń kidy piszę tego posta. Dobra przejdźmy do rzeczy.
 Łączna liczba wyświetleń jaka wybiła mi 30.12.2014 to chyba 1008. (Nie pamiętam), ale dzisiaj jest to już 1091 w tym:
Polska-1058
Stany Zjednoczone-21
Francja-5
Indonezja-1
Dziękuję Wam! (Dowód)

  Łączna liczba komentarzy to 36 w tym moje. Nie jestem z tego zadowolona, ponieważ (Nie odbierzcie tego źle) ja się staram pisać dla was te wszystkie rozdziały i wogóle i proszę was o jakieś komentarze, a tu może jedna czy tam dwie osoby napiszą i to tyle. Ja rozumiem jakbyście mieli napisać taki komentarz jak, no nwm, "Krzyżacy" czy "Pan Tadeusz", ale w tych czasach nie chce wam się napisać głupiej kropki kiedy was o to prosiłam bo chciałam zobaczyć ile ludzi czyta mojego bloga. Nie odbierzcie mnie źle. Myślicie, że dlaczego blogerki i blogerzy czy tam youtube'rzy proszą o komentarze czy subskrybcje i obserwację? Oni proszą o to ponieważ dodaje im to ochoty do robienia filmików lub pisania postów/rozdziałów i wgl. Także proszę przynajmniej pod tym postem o głupi komentarz. Z góry dziękuje!
   Łączna liczba postów to 17:
Prolog
15 rozdziałów o Niall'u.
Coś o mnie i pierwszy fanfiction...
Dziękuję Wam za te dwa miesiące i myślę, że będzie lepiej i dziękuję ty którzy napiszą jakiś komentarz przynajmniej pod tym postem. <3

PS. KOCHAM <3

3 komentarze:

  1. Mnie to interesuje ! Też cię Kocham <3 Lodowata :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś boska , rozumiesz ? !?!
    Powinni ci dać nagrodę nobla .
    Jak będziesz chciała bym promowala na moim blogu to napisz u mnie w komentarzu :
    one-direction-is-the-best-4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń